IKEA

älsklingen väckte mig för en halvtimme sen med frukost (: myspys att vakna till. ska snart sminka mig lite och sen kör alex mig till dbt gruppen. sen kommer mamma och hämtar mig så åker vi till ikea (: ska köpa en del saker..

- garderob med innehåll
- vit rullgardin
- kromade gardinstänger
- papperskorg
- tv bänk
- diskborste
- vita tallrikar

och säkert nått mer. vi får se. tar med mig tio tusen iallafall. (: borde räcka. eller ja, det räcker mer än väl. kommer bli några tusenlappar över till och med. det ska gå till soffbord sen när soffan kommer.

ska gå och klä på mig nu. så hörs vi senare idag (: ska försöka montera ihop tv bänken och fota den. får se om jag klarar av det själv. men det tror jag!

ha en jättebra dag! massa kramar (:



Kommentarer
Postat av: Una

Jag är lite avundsjuk på alla människor som har nära till Ikea! Fast det påverkar nog min ekonomi i positiv riktning, finns så mycke man vill ha där ju;-) Gillar din blogg skarpt! Ser fram emot att få ser flera fina bilder av er nya lägenhet! Ha det bra!

2008-05-15 @ 17:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback