matro?

ha, det får jag minsann inte. måns våran siames kisse är fruktansvärt olydig när vi sitter och äter. nu orkade jag inte putta ner honom från bordet längre, så nu står han här och smaskar i sig av min middag.. hrf. jaja. var väl ganska mätt ändå. idag har jag tvättat 5 maskiner tvätt. och våran lägenhet ser ut som ett tvätteri. haha. tvätt som hänger på tork överallt. hihi. har tvättat upp all tvätt nu iallafall. skönt! så nu när jag har satt på diskmaskinen ska jag baka massa bröd och frysa in. vi kommer nog aldrig mer behöva köpa nytt bröd (; nästan iallafall.. blir nog en heldel med andra ord.

efter bakandet blir det lite fix här hemma. ska gå ner till källaren och ställa in lite saker, ringa min kära morfar och babbla lite.. hoppas han ringer upp mig. blir dyrt att ringa till österrike. han kommer den 1 juni (: så det är snart. fast han kommer bo hos mamma. vi har ju inte så mycket plats. sen ska jag titta på film och byta rent i sängen.. en fråga. hur ofta byter ni sängkläder i sängen? jag har lite mani.. byter minst en gång i veckan.. ibland två. mamma tycker jag är knäpp. men jag är sån.. sen måste jag alltid duscha innan jag går och lägger mig också. knäppa fasoner va ^^

har ni något jättegott recpet på matbröd? har letat lite på nätet.. ska prova ett med bla. kesella i. måste ju bli saftigt (:

nu - på med förkläde och baka! puss&kram





Kommentarer
Postat av: Rebekah

Bröd med all sorts torkad frukt i är jättegott, typ russin, dadlar och allt möjligt. Det är supergott med hackade nötter också! :)

2008-05-27 @ 18:32:50
Postat av: Marie

Försöker byta ungefär var 14:e dag, men det beror lite på hur helgerna ser ut och veckorna med för den delen. Men inte så att det blir maniskt typ :p hehe.

2008-05-27 @ 23:37:00
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback