Morgon stund har guld i mun.

blev en liten bloggpaus igår. ville umgås med mysan massa massa eftersom det var sista dagen hon var här. så vi var i farsta shoppade och åt lunch, hade jättekul (: åkte och lämnade henne nu vid 12 och jag saknar henne redan ): men hon kommer i sommar igen (: om nån månad. har precis ätit lite frukost med min älskling. blev mackor med ost och gurka, juice, te och fil med flingor och banan. gott. nu ligger han i sängen och ska sova lite till innan vi ska åka igen. han kör mig hem till mamma, så får jag packa lite till och sen kör mamma hem mig ikväll (:



bordet och stolarna har kommit in på deras lager nu, så jag ska betala in pengarna på deras plusgiro och sen leverar dom allt till dörren, skönt! börjar dock vänja oss vid att sitta på golvet. haha. man kan ju ha en mysig frukost ändå ^^



Kommentarer
Postat av: Askalisha

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2008-08-20 @ 11:26:10
URL: http://askalisha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback