nya golvet i sovrummet (:

min älsklin har verkligen varit duktig. det blev så himla fint med golvet. bilderna gör det verkligen inte rättvist. är jättenöjda. när man går in i sovrummet skulle man kunna tro att det är ett nybyggt lägenhetshus. riktigt fräscht (:



listerna är på plats också (:



gillar att golvet ser så levande ut. det bästa av allt var att det bara kostade 89 kr / kvm.. rea på just det golvet nu. perfekt. hela sovrums renoveringen gick på ca 5000 kr. helt klart värt det. undra hur mycket lägenheten har ökat i värde nu. kul att ta dit våran mäklare sen när allt är färdigt (: nu ska jag bara piffa till i sovrummet. ska åka till stan och köpa rosa mimou kuddar. sen till ikea och köpa en paxbyrå, pax garderob och kromad gardinstång. kommer bli toppen (:

haft en mysig kväll med grillning i parken också. gott med grillat men jag har verkligen fått avsmak för kött. gillar det inte alls lika mycket som innan.

ska nog släcka lampan nu. jag och mysan hyrde tre filmer. bla. an american crime. fy fan va hemsk. ni som har läst "pojken som kallades det" vet vad filmen handlar om. sjukt. helt klart värd att se. funderar på att köpa den.

imorgon blir det ev. stan och fika med helena och mysan. eller här hemma, i vilket fall som helst så ska vi träffa helena (: mysigt.

sov så gott. puss&kram



grillning pågår. vi ska minsann köpa en riktig grill snart. trött på alla dåliga en gångs grillar ^^



två trötta hungriga tjejor.



kött, potatis sallad, grönsaker och vitlökssmör. mums!! (:



älsklingen min (: knasen!



du är så söt my :D



gott med hajkbanan (:

nu - natti.



Kommentarer
Postat av: Marina

Hej igen.



Så fint ni gjort i sovrummet!

Måste få tjata lite till ang tapeten igen =) Är den beige? Eller är det bara bilderna som gör att färgen ändras?



Jättekul att se hur ni får det? Vi renoverade själva vårat hus för ca 1 år sedan. Bodde i flyttkartonger 2 vuxna och 2 barn, förstår inte hur vi orkade. Vi valde att inte ha dubbla boenden eftersom vi betalade en mycket dyr hyra. Jaja, lycka till med arbetet =)



Marina

2008-05-11 @ 07:58:35
Postat av: Malin Harju

Vad fint det blev med nya golvet, det ser verkligen levande ut! :)



Du får grilla quornfiléer eller Halloumiost nästa gång så "slipper" du köttet! )



Ha en toppendag nu, gumman!



Massa kramar Malin på Ekoblogg

2008-05-11 @ 10:53:58
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: honey

Hej!



Jag har tänkt knåpa ihop en random light och undrar vad för sorts papperssnöre ni använde till er? Har läst din beskrivning och minns att ni köpte papperssnöre på panduro? Tänkta beställa från deras sida men vet inte om jag ska ta tvinnat eller platt? Vad använde ni? Jättesnällt om du svarar! Er lampa blev kanonsnygg=) Hoppas jag lyckas lika bra med min bara!

2008-05-11 @ 11:38:20
Postat av: Rebecca

Åh vad snyggt det blev! Har likadant golv. ;) Jättespännande att följa arbetet. Har nyligen gått igenom samma sak själv. :)

2008-05-11 @ 12:24:36
Postat av: fanny

honey: va kul (: men vet du. du kan få köpa våran för några hundralappar, vi ska ändå inte ha den kvar. mejla mig om du vill: [email protected] kram fanny

2008-05-11 @ 12:39:50
Postat av: honey

Snällt av dig men jag ser tillverkningen som halva nöjet=)Dessutom har jag inhandlat jätteballonger och tapetklister redan, men tack ändå!!! Får man fråga varför ni inte ska ha den kvar? Vill även passa på att säga att det är så roligt att se er renovering - blir jättefint!

2008-05-11 @ 16:34:38
Postat av: Mysan

Gumman, jag gillar inte bilden på mig ett dugg hah.

2008-05-12 @ 23:00:45
URL: http://mysackan.blogg.se/
Postat av: Falkvanja

Nice site keep it up

2008-08-27 @ 08:15:00
URL: http://falkvanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback