Piffat

hej hej hemskt mycket hej :D

sitter i vardagsrummet i mörkret (vi har ingen lampa här än) och bloggar och äter godis ^^ lyx eller vad. kanske inte ingen vidare lyx att sitta på golvet.. sitter dock på en madrass men ändå (: lyxigt med en påse snask mitt i veckan. nämen! tessan var världens sötaste och hyrde två filmer åt mig och köpte godis (: sötnos. hon och thomas var här och kikade på en hyresrätt som låg 2 min ifrån oss. kul dte hade varit om dom fick den (: thomas hjälpte mig att kapa sladden på kartell lampan så det slapp vara ett fågelbo av sladdar uppe i taket ^^ och tessan hjälpte mig att sätta upp gardiner i sovrummet. blev jättefint. nöjd! mycket nöjd!

ikea var himla rörigt. jag och mamma var där i 3.5 timme.. kändes som en. vi kom därifrån med två lastvagnar och en kundvagn fulla.. och 11.000 kr fattigare. omg. men nu har jag min fina garderob med innehåll, tv bänk och massa annat smått och gott (: nästa månad ska vi köpa soffbordet.



nya tröjan som jag gillar mycket mycket. och titta va mitt hair har blitt långt. när vi var i thailand för 1.5 år sen hade jag håret till hälften av kinden (: nu ska jag spara ut lååångt :D



idag hade jag en ruffsig kalufs



smile.



fixat lite i badrumsskåpet. förlåt älskling att alla mina saker tog upp alla skåp ): han fick iallafall en hylla i badrumsmöbeln vi har. hihi.



produkter!



gardinerna på plats (:





myspys belysning i sovrummet





piffat lite på sideboardet i hallen (:



lampan är uppsatt (: tack thomas!

nu ska jag ta ett mysigt bad och tvätta håret och tvätta av sminket, sen blir det film i sängen. mys!



Kommentarer
Postat av: catticatrine

Vad fint!:D

2008-05-15 @ 22:09:44
URL: http://catticatrine.blogg.se/
Postat av: Pyrah

Men åh vilken fin tröja!! Och jättefint i lägenheten!

2008-05-15 @ 22:18:15
Postat av: Caroline

Gud, vad jag önskar att jag hade dina kinder :P

2008-05-16 @ 00:18:17
URL: http://sweetcherryblossom.blogg.se/
Postat av: Malin Inspriation & design

Det ser ju mysigt ut gumman. :) Luftigt det blev med gardinerna. Gillar mysbelysningen i glasvasen. :) Mysigt sovrum till mysiga människor!



Nu drar jag strax till stan! Hörs rägan! :) PUSS PUSS PUSS!

2008-05-16 @ 09:51:45
Postat av: Petra

Vilken jättefin tröja! Törs man fråga var man kan få tag på en sån?

2008-05-16 @ 13:29:22
Postat av: fanny

alla: tack så jättemycket :) glad jag blir. Petra: den är köpt på gina tricot (: 249 kr. klart du ska våga fråga, hii :D kram

2008-05-16 @ 16:00:27
Postat av: Mysan

gud vad mysigt ni fått gumman<3<3<3<3

2008-05-16 @ 20:28:21
URL: http://mysackan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad fint du har det! Gillar särskilt gardinerna, var har du köpt dem?

2009-07-15 @ 17:07:49
URL: http://no68.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback