Renovering dag 3

hej på er. hoppas ni sovit gott. jag är jättetrött ): har sovit fem timmar och jobbat som ett djur de sista dagarna. men snart får vi viiiila :D igår efter middagen hos alex familj (som var jättemysig) åkte vi till lägenheten, kom dit vid halv tolv och åkte vid halv fyra.. jag plockade upp det mesta i köket och älsklingen satte upp resten av renoveringstapeten som var ganska pilligt, men tillslut blev allt bra. sen målade jag kanterna uppe i taket. hade ju bara rollat innan och alex grundmålade väggarna en andra gång. idag ska vi dit igen och måla väggarna i färgen "snö" jättefin vit. sen ska vi riva upp det gamla trägolvet sen åker vi och handlar vita lister på bauhaus och hoppas att färgen torkat lite (: får nog äta lite lunch där i mellan också. sen hem och lägga golv och tapetsera med den vita medaljong tapeten och sätta dit listerna. lite pill. men det blir riktigt fint (:

här är lite bilder från inatt:



trött, men glad (: målar rören upptill. hade ingen stege dagen innan, så det blev inte ända upp ^^



det gäller att vara koncentrerad (:



min kärlek grundar väggarna.



nu var taket målat överallt.



en trötter som målar taket.

blev inte så mkt kort igår. men det blir fler idag. idag ska allt vara klart. tror ni att vi fixar det?! (: det hoppas jag, för på frdag flyttar vi in.. imorgon med andra ord!! :D

nu ska jag duka fram frukost. hoppas ni får en strålande bra dag! puss&kram



Kommentarer
Postat av: Pyrah

Hej! Det är kul att följa renoveringen, tror ni kommer få det väldigt fint. Du har bra inredningssmak! :)

Ha en bra dag!

2008-05-08 @ 12:37:23
Postat av: Malin

Klart ni fixar!!! =) NBi är så himla duktiga gumman! Nog är det slitigt men tänk på målet. :D När ni är klara kan ni päsa ut. :) TACK för mejlet! =) Ska svara. Nu mumsar jag på hallon, flingor & yoggi, yammi!! :)





Ha en fortsatt trevlig dag! Puss & Kram

2008-05-08 @ 12:54:45
Postat av: j

det fixar ni utan tvekan! med den järnviljan... slit inte ut er bara:)

2008-05-08 @ 16:17:41
Postat av: Lilla jag

Vad duktiga ni är. Kämpa på :)

2008-05-08 @ 16:22:37
Postat av: Mysan

gumman jag saknar dig så<3<3

2008-05-08 @ 18:22:14
Postat av: Marielle

Gud vad ni är duktiga:D! Å jag ser kärlek och trötthet i er på korten. Ni vet bägge vad underbart ni kommer få det sen och vad nöjda ni kommer bli när allt är på sin plats. God fortsättning:)

2008-05-08 @ 20:32:10
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kikar inom. :D Mejlade dig precis. :) Så fin du är. Ser mysig ut! PÖSSISAR!

2008-05-08 @ 21:35:27
Postat av: Anonym

Du har så liten & söt näsa hihiii. :D

2008-05-08 @ 21:36:18
Postat av: tessan

Världens sötaste lilla tjej som är jäääätte trött! :) Det blir jätte fint gumman! Du är så duktig som arbetar för fullt. Det kommer bli hur bedårande som helst, tro mig! :) Älskar dig hjärtat! puss puss din bästis

2008-05-08 @ 22:22:34
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: tessan

Världens sötaste lilla tjej som är jäääätte trött! :) Det blir jätte fint gumman! Du är så duktig som arbetar för fullt. Det kommer bli hur bedårande som helst, tro mig! :) Älskar dig hjärtat! puss puss din bästis

2008-05-08 @ 22:22:56
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback