skoförvaring.

glömde köpa med mig sånna här till garderoben när vi var på ikea.. kommer nämligen behöva dom till alla mina sommarskor (:



har två garderober på 100 cm st.



den första har först ett vitt hyllplan högst upp..

 

under det hänger en kromad klädstång där jag ska ha mina klänningar (de jag använder mest)



under klädstången och klänningarna är det ett till vitt hyllplan sen under hyllplanet är det tre st korgar som är 100 cm breda, 56 cm djupa och 16 cm höga.



den andra garderoben har först ett vitt hyllplan högst upp och sen sju korgar under. dörrarna är i vitt högglans och heter lomen. handtagen som kommer sitta på garderoben heter tyda och är 32 cm långa.



ska bli så spännande att få upp den :D längtar! nu ska jag kika på reprisen på nytt läge. sen dammsuga, duscha och titta på film senare. har precis kommit hem från solariet. solade i 15 min. skönt. man blir lite halvnere av det här mulna vädret tycker jag. bra att få konstgjord sol, haha. jag är verkligen ingen som solar i vanliga fall. det är inge bra att sola mycket. men jag vill verkligen inte vara blek på bröllopsdagen.

hörs sen (: puss&massa kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback