sov gott!

har fixat allt här hemma nu. bäddat upp sängen och vädrat ut i sovrummet. ska bara hämta vatten och borsta tänderna, sen kryper jag i säng. skönt att komma i säng i tid (: imorgon går jag upp runt tio och fixar iordning mig, sen tar jag ett tåget in till stan och möter tessan och thomas och går och kikar i affärer (: funderar på att shoppa mimou kuddarna. vi får se. eller så väntar jag med det tills vi renoverat klart i sovrummet.

ska lägga mig och läsa inredningstidningar nu och mysa med katterna. skönt att dom sover inne hos mig, så slipper det bli så tomt i sängen (: ska ringa och säga god natt till alexander också.

hoppas ni sover gott. hörs imorgon, då får ni se om jag hittade nått i stan! puss&kram (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback