Ulvhälls herrgård



sitter och väntar på förrätten till våran bröllopsmat. här ser ni lite av de nya piercingsmycket. dock är ringens tjocklek för tunn, så jag måste byta till en tjockare. men stl var perfekt (:



alex fotar.. (:



våran pärla (: som dock ska säljas snart.. köpa en nyare.



en trötter påväg till strängnäs.



älskling (: vi är påväg och ska smaka på bröllopstårtan (:















bandet längst ner på bakelsen är den färgen vi kommer ha på hela bakelsen. sen kommer det vara rosa små hjärtan lite överallt (:



mysig fika (: innan vi provåt bröllopstårtan.



puss!!



brudsminkning. aningen utsmetad efter dagens gång.









Kommentarer
Postat av: tessan

Världens finaste och bästa par! :) Älskar er och saknar er jätte mycket här mina bästisar! I morgon kommer ni äntligen hit och har det mysigt med oss.Längtar! :) puss puss din bästis föralltid

2008-05-21 @ 21:54:56
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Marie

snygg piercing och ja, allt var snyggt speciellt din frisyr :D

2008-05-21 @ 22:24:33
URL: http://majsanx.blogg.se/
Postat av: Mysan

gumman, saknar dig bara mer och mer för varje dag! Ert bröllop kommer bli det bästa, ni förtjänar det bästa! Älskar dig min vän<3<3

2008-05-21 @ 22:48:38
Postat av: carin

Shit va söt du är på bilderna =) Tv bänken var jättefin, får jag fråga vad den kostade? :$ :) marsipanen på bakelsen var riktigt häftig, hoppas att få se bilder på dom sen när dom är helt "glittriga" jag som är bakar tokig =p hihi.

Tiden har gått jättefort, kan inte fatta att det är så kort tid kvar till ert bröllop. Jag är så glad för eran skull. Kanske har sagt det förut, men alex har verkligen fått/får en underbar tjej/fru/mamma till sina barn. =) Massa kramar och hälsa alexander =)

2008-05-22 @ 09:12:50
URL: http://carinparin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback