1 november!

snö i flera delar av sverige men iiiinte i stockholm! vi har det bara kallt ^^ jag blir lycklig om snön kommer hit i december när julkänslan  verkligen ska infinna sig! mysigt! jag älskar julen! ska bli så mysigt att få pynta och så när vi kommer hem från thailand!

jag sitter och väntar på mamma som gör sig klar, vi ska gå ner till centrum och handla det sista tills ikväll. sen är det bara att sätta igång och städa, spöka ut lägenheten ännu mer och göra iordning oss själva och bålen (: kommer bli kul! tessan kommer hit lite tidigare och sminkar sig med oss (: ska be älsklingen att ta med sig våran kamera så jag kan fota och lägga upp här sen!

nu är hon klar! bara att traska ner till centrum och fixa allt (: ha en supermysig 1 november! hörs vi senare! puss&kram.



här är ett pyssel jag ska fixa med idag (:



Kommentarer
Postat av: Ferhat

Tjena, Hoppas du får en trevlig dag!



Happy Halloween :D

2008-11-01 @ 18:06:38
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback