en fin sak

min mysan skrev om mig i sin blogg.. blev helt rörd. du är så vacker. på utsidan och insidan. älskar dig min lilla my.

"För vissa som jag läser känner jag och vet, verkligen VET att dem haft det jobbigt och tungt i kanske flera år av sina liv, därför är det också kul att läsa om hur dem lyckats ta sig upp. och fortsätta leva som att inget hade hänt. Men det är väl förmodligen så man får göra. Jag är glad för deras skull verkligen. Speciellt en person jag tänker på här, men det vet hon nog själv, och jag är så glad för henne att hon är den hon är. Hon uppskattar minsta lilla. Hon har det så jätte bra nu men det förtjänar hon mest av alla."



tänk om du bodde här. tänk om jag fick krama om dig när jag ville.
tänk om vi kunde ha sådär roligt dagarna i enda. gud vad jag saknar dig!



Kommentarer
Postat av: Mysan

men gumman, hur kunde jag missa? Klart det var till dig<<33

2009-01-02 @ 18:54:18
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback