en trött häxa! (:

sitter på golvet med datorn, proppmätt och trött. ätit massa gott ikväll och hade det mysigt! trotts att nio personer ringde och avbokade av sjukdom så kom amie och sebbe hit ändå.. trotts att amie spytt hela natten och dagen. det är verkligen att ställa upp! taaack! vi har haft det jättemysig här hemma. hela mammas lägenhet var riktigt halloween pyntad och utspökad. vi blev iallafall 7 st (: vi gick ner med våra häxhattar till videobutiken och hyrde en skräck film.. blev exorcisten. seg, men helt okej. ska ta och tvätta av sminket snart.. vit i hela ansiktet och svart runt öronen (:

ska bli så himla mysigt att älsklingen är ledig idag och hemma hos mig ikväll. bara ligga och mysa i sängen. saknat honom så himla mycket! man uppsakattar verkligen att han är hemma på nätterna när han jobbat några nätter. sover bäst när han ligger nära mig! sitter och tittar på honom just nu. blir varm i hela kroppen. ingen finns här så mycket för mig som han finns för mig. han är verkligen en one in a million. jag älskar dig alexander! han hade verkligen klätt ut sig fint ikväll. snebena, slickat med massa gelé, vit i ansiktet, märk runt ögonen, svarta kläder och kape :D så fin! han tar verkligen halloween på allvar, haha. sprang runt så kapen fladdrade och viskade "jag är bloooodtööörstig" (:

ska bli skönt att åka hem snart. har fixat hela dagen här hemma och nu när man börjar slappna av blir man trött. imorgon ska jag ut och gå på en mysig promenad, hoppas att älsklingen vill gå med mig och att det är fint väder såklart! sen kommer amie över på myskväll och på måndag ska jag hem till min bästis helena och titta på deras lägenhet som dom får hyra i andra hand i tre år (: så glad för deras skull! sen ska jag fika med johanna också! mysigt!

det blir mer bloggning imorgon, lovar! haft fullt upp idag som sagt. och även fast så många avbokade så har vi haft en lyckad halloween fest!

puss&kram.




Kommentarer
Postat av: Alexander

Det är mysigt att få lite extraledigt såhär halvspontant. Hoppas vädret är fint imorn så vi kan gå en liten promenad :) Love!

2008-11-01 @ 22:49:26
Postat av: tessan

Gumman, du får det att låta som att jag är en dålig kompis för att jag inte ställde upp att komma ikväll! Var det bara mig som du blev just sur på? Känner mig ganska träffad. Du får det att låta som om det bara var jag som inte kom. Du om nån vet att jag alltid ställer upp för dig annars, men just idag kände jag mig inte pigg, ibland har man motgångar i livet och det vet du också! När jag har ångest så mår inte jag bra och jag har haft det några dagar nu. Blev lite ledsen när jag läste din blogg. :(

Kul att ni hade det roligt iaf utan oss!

När ska vi ses då? När vill du och när kan du?

Puss

2008-11-01 @ 23:06:35
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback