ett år sen







när dom här korten togs upplevde jag en av de bästa nätterna i mitt liv. det var du jag, en varm eld som gjorde så att vi tillslut bara låg nakna på golvet på en filt och höll om varandra. dom bästa dagarna är sällan planerade, och det här var en sån natt. din närhet gjorde mig knäsvag och samma känsla får jag idag också när jag ser dig. jag är en kompicerad människa. passar inte alls ihop med alla jag träffar, men med dig passar jag ihop. och jag har aldrig kännt mig så hemma med någon förut. varje gång du tittar på mig vet jag och du vet. att det här var meningen med allt. vad är oddsen? vi träffades av en slump och sen dag ett har du varit mitt hjärta på heltid. utan dig under mitt skinn klarar jag inte av att andas. du tar emot mig när jag faller, torkar mina tårar när jag misslyckas, ser mina ögon tindra sådär barnsligt som bara mina ögon kan när jag lyckas. höjer mig upp till skyarna, till stjärnhimlen och håller mig svävandes dagarna i ända. gränsen mellan dröm och verklighet suddar vi så bra ut. bara allt känns underbart så är det på riktigt. för det är du och jag, då är allting på riktigt. hemma hos oss känns allt som på film. myset bubblar runt i hela luften vi andas, pirret går inte att ta på men det känns så underbart så skinnet drar ihop sig. i skenet av levande ljus viskar du att du avgudar mig, hur mycket ditt hjärta älskar mig.. och det enda jag kan göra är att nicka tillbaka och le. för din kärlek är så besvarad. jag är löjligt kär i dig. och jag kan fortfarande inte sätta fingret på det, men det gör ingenting, för det vi har, det är underbart och det räcker för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback