Idag är ingen vanlig dag..

för idag är det min mammas födelsedag (: och tessans också! grattis till er! vi åkte och firade mamma i morse med paket, fika och blommor och tända ljus såklart! det var jättemysigt och hon blev glad för sina paket. hon fick ett par mjukisbyxor i velour, en tekopp, löste och malt kaffe från te och kaffe affären kahls, raggsockor, "man lever bara en gång" kortet med massa bra att tänka på saker som jag gjort i photoshop och en upphängare för disktrasan :D och nu är hon här för vi har bjudit henne på middag ikväll. klyftpotatis, helstekt fläskfilé och sallad. mums! är riktigt hungrig! sen ska vi kolla på film och ha myskväll tillsammans! en riktig mamma, dotter, alexander kväll ikväll.

vet ni? jag och älsklingen har varit inne i stan idag och klippt oss. egentligen var det bara alexander som skulle klippa sig, men jag blev sugen och det blev jättefint (: lite uppklippt, men längden är kvar! yes. alex blev så himla fin! kan inte sluta titta på honom ;D

nej, nu ska jag kolla maten, och så hörs vi senare. ha en jättemysig kväll nu. puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Marielle

Då vill jag ju se bilder på hur snygga ni blev:D!

2008-11-12 @ 20:43:29
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Alexandra

för det är ingen vanlig dag för det är även MIN mammas födelsedag! =))

Grattis till din!

2008-11-12 @ 21:44:36
URL: http://alexandrakristina.blogg.se/
Postat av: Leva

Min yngsta dotter fyllde också.Hon blev 16 år min lilla skrutta.

Hoppas att allt är bra med er.

Kram i stora varma lass <3

2008-11-13 @ 00:09:29
URL: http://mininreresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback