Måndag!

vi vaknade vid elva, riktigt skönt att sova ut! jag borde verkligen ha ett jobb sen som man får lite sovmorgon! det skulle passa mig utmärkt! (: alexander gör frukost nu och jag ska vika in tvätt som torkat på ställningarna under natten. vi är ett bra team, alex förstod efter ett tag att jag inte alls är bra på att ta tag i tvätten.. hua. så han stoppar in tvätten och hänger upp den sen när den är ren och sen vet han att jag viker in den för att jag hatar när det är rörigt här :P fiffigt va?!

efter frukosten ska vi duscha och klä på oss och sen åker vi mot stan, så släpper älsklingen av mig i stan (han ska åka till sina föräldrar och vaxa bilen) och jag tänkte gå runt och kika lite i affärer innan jag och tessan ska ses vid tre! ringde och la undan en sak nyss på village. ska dit och kika. hade varit fint i jul (: bild ser ni nedanför. det är alltså ljusstaken och vita siffror som man har på blockljus! annars om jag inte gillar ljusstaken så ska jag göra på ett annat sätt, men siffrorna ska jag köpa (:

nu är frukosten klar! vi hörs senare! ha en jättemysig dag! det ska jag ha (: puss&kram.




Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

DOm siffrorna har jag. :D

Ha en bra dag! Kram

2008-11-10 @ 12:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback