mod!

idag har jag samlat mod.. mycket mod! jag ska ju börja plugga igen. har några ämnen kvar innan jag har en fullständigt gymnasiebetyg och det har jag verkligen dragit mig för att ta tag i.. jag har aldrig varit en pluggis och kommer nog aldrig att bli sålänge det inte är någonting jag är intreserad av vill säga. jag har iallafall sökt dom kurserna jag måste komplitera och det ska inte ta lång tid att läsa in dom vilket känns som en lättnad! sen kommer jag sitta och plugga på lyra, där jag får ett enormt stöd och bara det känns som en lättnad! dom är världens bästa människor där. det här kommer bli ett bra halvår, det är sålänge jag ska gå där och under det halvåret ska jag uppnå vissa mål. bla. komplitera några ämnen på distans vuxenutbildning, hitta en utbildning jag vill gå på högskolan, söka in och komma in på högskolan och jobba lite medans så jag får in pengar! sen ska jag såklart må ännu bättre än vad jag redan gör. men nu är iallafall första steget taget. jag har sökt in. och det är helt säkert att jag kommer in, för jag har förtur.. för att jag är speciell, hah (: nerå, dom har ett samarbete med lyra, så jag får komma in när jag vill och gå före i kön. bra va!

efter lyra sprang jag till tåget, missade det precis, så jag sprang till bussen och hann precis, skönt. mamma fick vänta på mig i tio min extra.. sen kramades vi och gick och fikade på ett av mina favoritcafén.. som dom tydligen renoverat om hur snyggt som helst! blev helt överaskad när vi steg in där.. det stället behövde verkligen renoveras! åt lunch med mamma och pratade och sen sa vi hejdå och jag gick och kollade i affärer. mamma fyller år den 12 november och då ska hon såklart få paket (: vi ska dit vid tio och fira henne med paket och fika på sängen, sen blir det middag och mys såklart (: tog bussen hem och älsklingen mötte mig med bilen i trångsund och sen åkte vi hem och lagade middag.. nu sitter jag i pyjamas och bloggar och ska snart duscha varmt och tvätta håret. sen blir det mys i soffan. desperata husfruarna! :D

hörs senare, ha en supermysig kväll, det ska jag ha (: puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback