myskväll!

ska duscha med alexander nu och sen ska vi titta på two and a half man. så himla mysigt att alex är hemma! verkligen saknat hans närhet. låg och myste tillsammans i soffan och tittade på nytt läge nyss! jag gillade det. men inte biorummet dom gjorde.. vad var det för ful lampa som fixade..? hu.

vi åt en jättegod tomatsoppa. här har ni receptet. så drack vi herrljunga äppelcider, mycket gott (: imorgon ska vi på middag hos helena och joakim och jag och helena ska ut sen på kvällen. jag ska fixa mig ordentligt! ska bli kul (: får ta bilder och sånt sen. blir något lätt, med tanke på att jag och helena bara dansar när vi går ut :P dricker vatten och dansar.. (: katterna ska få följa med oss också. dom ska ju vara hos dom när vi åker till thailand! så vi ska testa imorgon hur det går med deras misse. (:

ne, ska ta och kliva in i duschen nu. sno med mig min gosse och duscha! han är så duktig. städat hela köket och hänger tvätt nu. vilken guldklimp! ihihi.

sov så gott sen allihopa! hörs vi imorgon! puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hej gumman!

du har en utmaning i min blogg =)



kram

2008-11-07 @ 09:24:48
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Amie

älskling, det heter ju "two and a half men" ;P

2008-11-07 @ 10:00:55
URL: http://enamorada.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Ha en mysig helg gumman! :)

Själv ska jag mumsa pizza snart! :D

Ska vi höras i telefon snart lr?! ;)



Kraoomisar!!

2008-11-07 @ 16:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback