natt.

i bakgrunden sjunger anna ternheim och från "datarummet" hörs alexanders tangentbord. han sitter och skriver ett kärleksmejl till mig. visst är han fin! finast enligt mig! börjar känna mig lite trött även fast jag gärna skulle kunna sitta uppe hela natten. det är så skönt att vara vaken på nätterna. men eftersom jag måste fånga mitt sunda förnuft någonstans i luften så är det nog bäst att stänga ner här snart.. måste bara invänta det där kärleksmejlet. sen kan jag somna lycklig i hans armar, i natt igen. imorgon vaknar vi upp tillsammans, äter frukost och åker till lyra. vi ska ha möte där båda två, känns fint att alexander som är min andra halva får vara med också. dom tar honom under sina vingar också. även fast han är stabilare än mig, så tror jag att han uppskattar det en hel del. dom är himla mysiga, dom där på lyra. dom sätter verkligen spår i en. och det måste ju verkligen betyda att man tycker om dom. vi ska vara där vid ett. sen efter mötet som ska hållas i två timmar åker vi till ikea. jag måste köpa ljus! så ska vi köpa sista presenten till mami. och sen hem och på kvällen har vi tvättstugan. roligare än så blir det inte. fast det blir ju roligt om man gör det roligt (:

nu är kärleksmejlet klart. jag ska läsa, älska och njuta! hoppas ni sover gott. det kommer jag garanterat! puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback