nu ger jag upp..

hade tänkt att följa valvakan ett tag till, men nu börjar jag bli trött. det märks att man börjar bli gammal. haha (: har suttit och ätit mackor, knäckebröd med skinost, riktigt gott! inte direkt gi med skinkost kanske, men man måste ju äta för själen också (: pratade precis med älsklingen min på telefon och det är jättedimmigt där han jobbar, så han lovade att han skulle köra extra försiktigt.. en av hans arbetskamrater krockade pga. dimman.. usch!

har suttit och sparat massa bilder på datan nu på kvällen, ska göra kollage imorgon! kul va (: jag älskar kollage! kommer handla mycket om julen kan jag säga.. känns lite knäppt att börja svamla om julen. men så länge är det ju inte tills 1 advent. åh, jag är så kär i julen. älskar den här årstiden. bästa månaden på hela året! mamma sa att det lös i mina ögon idag när vi satt och pratade om julen, alla förberedelse, allt pyssel, bak och såklart julafton! myspys! (: tänkte ge lite tips på julklappar man kan köpa osv. lika bra att börja med julklapparna nu.. det gör jag! jag är förvånad över mig själv att jag inte börjat tidigare i år. fast och andra sidan älskar jag julstressen inne i stockholm, snö, massa vackra ljus överallt och pyntade skyltfönster! underbart!

nu ska jag äta upp mina mackor och göra mig iordning för natten! puss&kram!!



saknar dig lovie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback