ont i gumpen

sitter inne vid älsklingens dator och surfar.. ska bara skriva det här och sen hoppa i säng. alex har ingen vanlig datastol, han sitter på själva datorlådan stackarn ): tog bort sminket nyss, guuud va skönt. jag sminkar mig sällan, har så mörka ögonfransar ändå, och sen är det ju bra för huden att låta den andas! (: linserna sitter i fortfarande, känns mycket bättre nu, men efter det här paret som är det sista "night and day" paketet så ska jag nog beställa linser som man stoppar i på morgonen och slänger på kvällen. äter medicin som gör så att tårvätskan inte fungerar som den ska, så att ha linser i dygnet runt i 30 dagar kanske inte är det bästa för mig.. får rådgöra med min snälla optiker (:

kvällen har varit riktigt mysig! gjorde en stor kopp te, det är gigantiska muggar från indiska som rymmer en liter te (: så det räcker hela kvällen, får värma det i micron ibland bara :D pratat med mamma i telefon nyss och alexander och snart ska jag som sagt gå och lägga mig. har samlat ihop mänger med bilder till mysan som jag ska hjälpa med inredningen, men kollaget jag svamlade om gör jag imorgon på dagen istället. nu vill jag gå och lägga mig och läsa! håller på att plöja igenom förra julens inredningstidningar, och det är så himla himla mysigt att planera, och fantisera om hur julen kommer bli. helt underbar såklart :D

efter jul ska jag och helena åka till ullared, eller det blir nog i början av nästa år. guuud vad kuuuul det ska bli (: har varit där tre ggr, första gången med min superstressade morfar, haha (: han gillar inte alls att vara för länge i affärer och det var ingen hit ju! andra och tredje gången var med alexander och vi fyllde två och en halv kundvagn. galet. och nu ska jag inte tvinga med alexander utan åka med helena istället. två virriga flickor inne på ullaredskaoset.. kan det bli roligare lixom?! (: don't think so! längtar!

nej nu svamlar jag som vanligt när jag är trött.. ibland har man för mycket i skallen (:

hoppas att ni sover så gott allihopa! det ska jag! :D imorgon ska vi hem till tessan på kalas, hennes farligt goda cheescake har jag hört ska bjudas på..! tur att det är lördag. jag har blivit sjukt slarvig med att inte äta godsaker på senaste tiden.. innan var det ju inte ens på helgerna. men nu är det iallafall tillåtet på helgerna. och heeeeela december får man äta precis vad man vill ^^ vi har bestämt det alltså, jag och alexander. vi är så roliga.. jaja (;

god natt, sov sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback