studera..

gah, nu är jag stressad. inte nog med att jag försov mig, jag har varit tvungen att ringa runt överallt där jag pluggat för att få betygen också.. tss. ska ju börja plugga ser det ut som. och det känns kul. jag vill ha ett braa jobb! måste åka till min gymnasieskola och hämta betygen där senast halv fem och imorgon vid tio ska jag till komvux där jag läste svenska b.. innan jag ska till lyra imorgon vid elva.. så ja. det blir till att åka runt (: men nu ska jag hoppa ur pyjamasen, äta en snabb frukost och duscha.. sen tar jag tåget till helena (: mys!

hörs sen! puss&kram.





Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad spännande gumman! vad är det du ska börja plugga? är med sugen på att börja men hoppas på andra sysselsättningar först =)



kram sötaste!

2008-11-04 @ 10:28:58
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback