thailand den 24 november

hej pa er. har hort att ni har sno i stockholm. va mysigt!! hoppas att den ligger kvar tills vi kommer hem, jag vill ju fa lite julkansla i kroppen! (: vi har precis atitfrukost! riktigt gott. kommer sakna omeletten jag ater varje dag.. ska forsoka gora nagot liknande hemma ocksa! vi ska snart ner och bada! riktigt skont! idag ar det varmt! igar tog vi en heldag med shopping och sag delar av thailand som det inte fanns nagra turister. vi hade en egen taxi en hel dag som korde oss fram och tillbaka och visade oss marknader dar det var sjukt billigt! hittade massa saker, men snal som jag ar sa kopte jag bara det jag verkligen ville ha saklart (: hittade jattefina kuddfodral i gront. ska visa allt sen. och massa pyjamaser som var riktigt skona! sen at vi lunch med utsikt over havet och pa kvallen akte vi och at middag pa en liten restaurang i karon. taxin for hela dagen kostade bara 80kr.. men vi gav honom vatten och drick sa klart.. manniskorna har riktigt lite pengar har ): vi maste vara sjukt rika enligt dom.. sen akte vi hem, gick till ett massage stalle och fick varsinn fotmassage i en timme var for 100 kr tillsammans. billigt va! gick hem och sussade och vaknade vid halv tio och slangde pa oss klader.. (frukosten har bara oppet till tio)

nu blir det bad och sol! ha det sa bra! och mamma, tack for ditt mejl, jag har svarat nu till mimmi! alskar dig! puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Helena

VILL OXÅ!!!

2008-11-24 @ 13:12:46
Postat av: Johanna

Denna dag (24/11) födda jag våran dotter.. :D

Hihi



Allt väl fina?

2008-12-15 @ 02:14:08
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback