en god morgon!

vaknade för en kvart sen (: stolt jag är över mig själv att jag kom upp. eftersom jag sovit så länge dagarna innan så blev jag förvånad över hur lätt jag kom upp. inget snoozande inte (: skönt. klätt på mig, tvättat ansiktet, smort in det med dagkräm och fixat håret. blir en slapp outfit idag. är inte alls på humör för tighta jeans!

efter lyra tänkte jag hoppa av bussen i Huddinge och gå och titta lite där i centrum. saknar Huddinge centrum jättemycket ): det var alltså där jag bodde innan vi flyttade hit. sen ska jag hälsa på mamma en stund också (:

nu ska jag äta frukost, gröt och te och någon macka om jag orkar.. inte så hungrig nu på morgonen men lite ska nog slinka ner (:

hörs senare, ha en jättebra dag allihopa! massa kramar & pussar!



Kommentarer
Postat av: Liw

du frågade vad blomman heter :) den heter hjärtan på tråd, så sött namn :) den är jätte lätt skött

2008-10-21 @ 15:34:24
URL: http://hilleshog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback