Fjällräven Greenland Winter Jacket

mhihwi.. skit nu har jag fastnat för en vår/höst jacka från fjällräven också! får spara tills det blir väder för den (: skitfin och mysig. ser ut som fjällräven retro modellen och har teddy foder i hela jackan. lavvlie  1999 kr. olivgrön ska jag ha! bytte min svarta fjällräven eskimo idag till en xxs. satt så himla mycket bättre. gick runt en lång stund inne i affären och hade den på mig.. svettades är vi gick därifrån och hade bara en tunn tröja under. gissa vem som inte kommer frysa om gumpen i vinter ^^





sen åkte vi förbi åhlens. alex väntade i bilen för vi hittade ingen tillåten parkeringsplats. så jag gick in själv.. utan mobil. snurrade runt på inredningsavdelningen som är gigantisk och fick med mig lite smått och gott. tre gröna iittala kivi lyktor, en rosa almanacka för slutet av 08 och hela 09. fin fin (: och två små block.. såkallade "mina mål boken" som jag så fint kallar det (; skriver upp mål, resultat och vad jag kunde göra bättre för att klara av målen. perfekt är det och jag bli ruggigt peppad!









visst är den alldeles bedårande min nya kalender (:

älsklingen åkte nyss till jobbet. kändes som jag skulle börja lipa när han åkte ner i hissen. tre nätter kvar nu. saknar så sjukt mycket ): aj i hjärtat. tur att han kan prata med mig i tel  

fanny - saknar dig så det gör ont ):
alexander - liten då.. jag saknar dig också jättemycket. snart är jag ledig igen och då ska vi ta igen all förlorad kärlek. älskar dig av hela mitt hjärta. puss min underbara fru.
fanny - du är världens underbaraste älskling. är så himla kär i dig. det pirrar i hela kroppen.
alexander - vi är gjorda för varandra. du och jag fanny!
fanny - du och jag förevigt! mitt hjärta slår hårt för dig! ord kan inte förklara hur lycklig du gör mig!

nu - ensam mamma söker..!





Kommentarer
Postat av: Helena

Den jackan har jag oxå kollat på!! haha fast jag vill ha svart fast ajg var inte på grön ett tag me =D

2008-10-19 @ 22:45:43
Postat av: Mysan

Åh vad fin kalender var har du nu köpt den igen? stod kanske i texten^^

Kan inte vi ringa någon dag?!

Puss mitt hjärta!

2008-10-20 @ 02:14:34
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback