fy sjutton

ikväll är en sån kväll som jag känner mig helt tom i skallen.. ingen blogginspiration, inga tankar som far runt där upp i huvudet.. som dom alltid brukar göra.. inte ens några hjärnspöken.. vad är det här? känns som att hjärnan tog en time out. kan man skylla på det? "hej jag kan inte komma till jobbet imorgon, min hjärna la av igår.." känner mig alltså lite smått iq befriad just nu.. ska försöka samla ihop alla mina kroppsdelar och duscha.. kanske vaknar till liv litegrann då? jag tror att när man har för mycket i skallen så säger hjärnan stopp och det har min hjärna gjort just nu.. så ja, inget vettigt att skriva.. hah.

jag och hjärtat ska dejta i duschen nu.. ska ropa på honom. han sitter inklämd i klädkammaren bland all smutstvätt, kattlådan och verktyg. tack tack amie för att han får din gamla laptop. jag saknar honom här brevid mig i soffan! måste hitta en tidning jag kan läsa också. sängen känns inte alls lika lockande när jag inte har någonting att läsa.. måste spara alla mina favorit tidningar till thiland.. än sålänge är det 5 st som ligger olästa.. skandal. men oj så kul jag kommer ha på stranden ^^

nu - duschdejt, puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback