Fyndat!

det var himla skoj att gå på loppis (: jag fyndade två knappt använda cheap monday jeans, wii (: supersköna är dom också! till och med att jag skippade att slänga på mig mjukisbrallor när jag kom hem och satte på mig dom. ska dock tvätta dom nu men sen så (: ena paret kostade 80 kr och det andra 125 kr. helt okej, visst? (: lite halvhög midja på de ena och jag älskar färgen på båda två. inga slitningar utan samma färg på hela jeansen (: fint! sen hittade jag ett par moonboots.. dom är så ruskigt fula. men ack så sköna och varma när man ska ut på långa vinterpromenader. fick dom för en tjugolapp! inte fyskam då nypriset är mycket mer.. (:








Kommentarer
Postat av: Marielle

Å vad roligt att du lägger upp bilder på dina kläder och så nu igen:D. Gör det mera:D!

2008-10-14 @ 19:15:09
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback