god kväll.

haft en jättemysig kväll med god mat och efterätt (: alex kör hem hans mormor och morfar nu och jag passar på att blogga lite som jag har lite dåligt samvete över. det finns mycket att skriva om, men alldeles för lite tid tyvärr ): men men. hoppas ni står ut. vi bjöd på "Fannys örtkyckling" som blev uppskattat till det drack vi vitt vin och till efterätt blev det löste i fina muggar och frukt i ugn med mörk choklad till riktigt gott och känns fräsch att äta (: man blir inte så mätt.

sitter i soffan nu och känner hur hela kroppen slappnar av. trevligt med middagsgäster men jag (och alex) har en tendens att lägga ner rätt mycket energi i allt vi gör (runt om kring med städning, matlagning, dukning osv) och man blir lite halvt slut  slängde på mig flanellpyjamas byxor så fort jag låst dörren! ska tvätta bort sminket snart också. jag är en riktig slappis. och resten av veckan ska jag låta huden vila från smink.jag använder sällan smink och det märks på min hud också (: gjorde lite spa här hemma idag efter jag gjort klart mina "sysslor" hulkengrön ansiktsmask från lush, hårinpackning från frissan och peeling från body shop! skönt! smorde in mig med winter cozy från aco (som jag älskar) det var tydligen bara en special adition dom hade.. mejlade dom och blev besiken när dom inte säljer den mer ): perfekt för mig ju.. men men. dom skulle sälja något likande nu i nov (: får bunkra upp då (;



bild från elle mat & vin på våran middag. mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback