Hemma!

nu är jag hemma och det är så skönt! varit en jättemysig dag idag (: varit ute på promenad och sen åkte jag till farsta centrum och gick och kikade i affärer. fick med mig två böcker hem på åhlens rean. 1001 tips om kök (allt man ska tänka på när man ska renovera kök, tips och råd mm) och 1001 råd om badrum (samma sak som den andra boken fast badrumsrenovering) hade kostat 228 kr st och fick båda för 50 kr (: kap! ska bläddra igenom dom sen. är perfekta att ha då vi ska renovera nästa år! både kök och badrummet.  fick med mig en julklapp till älsklingen också. nu är två julklappar kirrade till honom och en till helena (: som sagt, jag gillar att vara ute i god tid. köpte två nya löste sorter också.. rött chaite och kanel.. luktar mumma. ska smaka ikväll efter middagen!

potatisen kokar och jag har satt på ugnen.. ska ju göra middag till mig själv ikväll då alex varit på möte med jobbet och ska jobba.. just nu är han hemma hos sina föräldrar och spelar dataspel med sin bror! pratade nyss med honom och christoffer kommer på halloween festen vi ska ha också.. kul (: tessan, thomas, amie, sebbe, christoffer, ida, jag, alex, mamma, och några av hennes kompisar kommer.. vi brukar ha häxfäst jag och mamma.. jag bjuder några och mamma några. sen är det sjukt läbbigt hemma hos mamma (: kommer bli skitbra! vi har en stor svart kittel som vi ska ha bål i..! köpte spindelväv igår också och massa spindlar.. sen har vi massa pynt sen åren innan (: kul att dekorera!

ska gå ut och fixa i köket nu. tömma diskmaskinen osv. duka och tända ljus (:

hörs senare. ha en mysig kväll. puss&kram.



dagens outfit också.. slappt minst sagt!

randigt linne - h&m, nytt!
grå skickad tröja - vero moda
svart jacka - h&m
gråa mjukisbrallor - h&m organic cotton
gympaskor - adidas stadium
grön och svart palestinasjal - indiska



Kommentarer
Postat av: Pınar

Vad har du för Nikon modell :)? Och optik?

Kram

2008-10-22 @ 21:25:05
URL: http://nooshis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback