Köksfavoriet

vi ska renovera vårat kök i jan, feb och planerar för fullt. det känns bra att vi har några månader på oss att planera. det är mycket man ska tänka på när man planerar och renoverar ett kök. har läst massa på nätet och i tidningar och sparat bilder i en inspirationsmapp här på datorn. här är några favoriter (: nu lägger jag upp bilder som vi tänkt att ha det i huset sen också. som ernst kirchsteiger sa "drömmarna är faktiskt det som driver oss frammåt" stämmer himla bra in! jag drömmer mycket och allt vad jag kan komma på har gått i uppfyllelse. im a lucky one (;



köksö ska vi ha i huset. i vitt. gillar att det inte är några handtag.

'

love it. älskar ju lite retro saker (: vet dock inte om min honey håller med mig (; inte ang. det här kylskåpet iaf.



fykantig diskho ska vi ha! så snyggt!!



vi funderar på att ha sånna lite större spottar i taket som sitter två och två. lite ovanligt och coola (: sen kan man ju vinkla dom.



mörkgrått klinkergolv ska vi lägga in också. fin kontrast med det vita!



smart lösning om man har ett lite mindre kök!



härdat glas ska vi ha istället för kakel.

kommer bli kul att renovera köket! kommer skruva ihop alla skåp själva och sen anlita hantverkare till resten. så lata är vi (;



Kommentarer
Postat av: Marielle

Gud vad fint det är med det helvita. Hoppas för er skull att ni kommer kunna göra som ni vill ha det och trivas med det oxå. Jag älskar vitt jag med men jag vill ha det här gammeldagsa chubby chic. Passar vår lägenhet mer.

2008-10-14 @ 08:29:28
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback