Lördag!

hoppas ni har haft en mysig lördag hitintills (: jag sitter i köket och äter lite lunch och dricker te. har fortfarande inte kommit ur pyjamasen och morgonrocken men det är väl det som är det bästa med helger (: man kan göra precis vad som faller en in. funderade på att åka till stan idag. men kom på att jag inte har något busskort.. så där sket sig det. fk ska sätta in pengar till busskort i början av nästa vecka. så så blev det med den lilla utflykten (; därimot ska jag in till ögonsjukhuset för att kika på ögat och inflammationen. verkar ha blivit sämre.. märkte det igår kväll och idag var det rinnigt och eländigt. får hoppas på det bästa. alex kör in mig och sen kommer mamma och håller mig sällskap! tur att dom har många tidningar där! tar ju ett tag. ska laga middag snart som älsklingen kan ta med sig till matlåda eftersom vi inte hinner äta ihop, så äter jag sen när jag kommer hem! blir en lugn kväll ikväll med film och lite pyssel med bröllopsalbumet. inte gjort klart det än. mysigt att pyssla med det (: det blir riktigt fint! ska bli mysigt att kunna sätta sig och bläddra igenom det sen.  tänk nu har vi varit gifta i snart 5 månader. tiden går verkligen fort. jag hakar upp mig på att vi varit tillsammans i 1.5 år.. men det är ju 2.5 nu.. galet. tiden går fort när man verkligen trivs med sitt förhållande och äktenskap! njuter av varje dag. och älskar varje sekund av allt. ♥

ha en jättemysig lördag! puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback