måndag!

och vi har haft en riktig slapp dag (: skönt det är med sånna dagar! uppskattas verkligen. och speciellt när alexander är hemma. mycket pussande och kramande blir det! åt frukost i 1.5 timme, satt och pratade om thailand, drack vårat te, mitt favorit är kanelte just nu.. mums! beroende. sen fick vi hem en katalog från vårat flygbolag med taxfree varor. alex ska köpa sina favorit jordnötter och jag har ingen aning...! antagligen ingenting. parfymer har jag så det räcker och blir över.. och krämer med.. godis äter jag knappt.. så ja.. ingenting ^^

efter den mysiga frukosten fixade vi här hemma.. lyssnade på vinyl, sjöng och städade (: älsklingen dammsög, tvättade två maskiner tvätt, hängde tvätten, jag skickade vinnarmejl, diskade alla våra kivilyktor, torkade av alla ytor med varmt vatten och axaj citron, vattnade alla orchideér och rensade bland reklamen mm. så nu är det fint (: lovley! luktar så gott om ajax citron också. hade fruktansvärd huvudvärk när jag vaknade men nu har jag druckit massa vatten och den är borta. vi ska ta en mysig promenad strax. det börjar redan bli mörkt så det är bra att jag har min älskling med mig! tror vi går ner till vattnet. måste verkligen köpa en termos.. vi vill dricka te när vi är ute ju. sitta och mysa, titta på vattnet och dricka te. det hade varit härligt. vi får nöja oss med varandras värme helt enkelt! och det är inte fyskam det.

nu ska jag klä på mig.. går nämligen runt i pyjamas än.. haha. slappis eller vad  blir kallad "pyjamas kalle" lite titt som tätt här hemma.. en pik kanske?!

hörs senare! ha en mysig dag! puss&kram.



månsen



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej hej!



Vi har använt oss av vanliga vinkeljärn till våra och målat dom vita. :) Lycka till med kubisarna!!



Kraooom

2008-10-27 @ 18:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback