natti natt

ska duscha och tvätta håret nu, föna det och sen krypa i säng med några bra inredningstidningar. kan inte sitta för länge framför tv och dator med ögonen och det kanske är likabra eftersom jag ska upp tidigt imorgon. hoppas hoppas att jag orkar gå på yogan imorgon. det är en fröjd för sinnet, kroppen och humöret. love it.

imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra. bli frisk antar jag (: mysa med älsklingen och laga middag. sen får jag som sagt se om jag orkar med yogan. men det tror jag. sen blir det filmtittande. har tre st som ska ses innan jag kan skicka tillbaka dom till cdon. vi tjänar så mkt på att inte hyra utan få hem hyrfilmer såhär (:

nu - duscha och sen sova. puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback