papperskorgsgubben

varje gång jag är ute så har jag svarta tankar om att jag ska smyga ut på natten och pilla bort klistermärket som sitter på papperskorgarna ute och sätta på en papperskorg här hemma.. haha. jag gillar det klistermärket och jag tycker det hade varit så häftgt att ha på en svart stor papperskorg i köket..



typ den här svarta.. hade varit skitballt att ha och klistra det på..! mmm. så istället för att smyga ut på natten satt jag och googlade och hittade ett företag som säljer sånna klistermärken och idag fick jag svar!! 9 kr st kostar dom och är 20*20 cm. så nu är det påväg hem till oss! haha. jag vet jag är knäpp. men det kommer bli så ballt! nu ska jag bara hitta en papperskorg också.. kanske den på bilden??



jag beställde en transparent med vit gubbe ist för svart..



Kommentarer
Postat av: Pınar

Jaa, den svarta! Annars fanns det sana papperskorgar, som pa bilden, med en sandar papperskorsbild pa Lagerhaus :)

2008-10-24 @ 11:51:47
URL: http://nooshis.blogg.se/
Postat av: Tanya

ååh ge mig inte sånna ideér! =) min sambo blir jue tokig.. haha. Har exakt en sån soptunna hemma, älskar den =) Ha en underbar kväll, kram!

2008-10-26 @ 19:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback