pyjamas!

hoppade precis i min favorit pyjamas och sitter i soffan och mumsar på godis och halvtittar på en film som går på fyran.. älsklingen är helt fast, haha. en typisk killfilm! själv ska jag blogga lite och sen lägga på i sängen och läsa nya nr av family living (har börjat prenumerera på den) ska bli mysigt! måste kika när nästa nr kommer ut.. för jag vill ha med mig massa tidningar när vi åker till thailand! så jag har någonting att läsa när vi ligger på stranden och myser (: idag valde vi platser på planet också! vi valde att sitta ganska långt fram.. eller mer i mitten, vi har inga bakom oss som kan sparka oss i ryggen.. och vi sitter ensamma.. alltså ingen brevid oss. skönt! sist vi åkte hem så satt jag längst ut (tre säten) med ett gammalt par.. och alex satt på andra sidan gången (tre säten) med ett annat par ): så vi satt brevid varandra, men hade gången imellan oss.. kunde inte sova.. gick ju inte att luta sig mot gubben ^^ så nu blir det perfekt! ska ta med kudde och filt så vi kan sova.. nästan elva timmar kommer vi sitta på planet! sen kommer vi fram tiiidigt på morgonen i thailand.. då är det bara att hålla sig vaken så man vänder rätt på dygnet. tror det skiljer åtta timmar eller nått. kommer bli supermysigt! gissa om vi längtar.. snart dax att börja se vad som ska med osv.. (:

middagen var jättemysig! mormor och mamma var ju här och vi åt gott, det blev det här, riktigt gott! pratade, myste och hade det trevligt (: fick supersnygga chinos av mormor.. svarta från zara.. måste visa dom sen! mina första finbyxor! kul (:

ska kika vidare på lite bloggar nu. puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback