sleep

nu måste jag verkligen hoppa in i duschen.. ska ju upp om åtta timmar. behöver minst 10 för att vara människa (; klarar mig nog. i värsta fall blir det en powernap när jag kommer hem. skönt! jag blir dödstrött av mina mediciner..! imorgon är sista natten som hjärtat jobbar och det är uppskattat. fy vad vi saknar varandra! tio nätter har han jobbat då.. dom bytte schema, så det blev mycket nu. men nu är han ledig i sju dagar. iiiih (: massa mysigt ska vi hitta på. fast ingenting har vi inplanerat förutom två middagar. en hos mamma på fredag.. bjöd in oss själva lite fräckt för att jag ska fota stövlar och jackor som ska ut på tradera. stannar där och tittar på idol. och sen på söndag ska alexanders mormor och morfar hem hit på middag.. dom har aldrig sett lägenheten så det ska bli kul (: får se vad vi ska bjuda på. sen ska vi bjuda hem min mormor någon dag också.. ska bara få ihop det med hennes jobb osv. (för visst mimmi vill du komma ) det är roligt att så många från familjen läser min blogg. det betyder ju bara att ni bryr er om mig. lovelove!

nu blir det en snabb dusch.. och sen läsa lite. önskar att jag var tröttare.. men men. bara att stänga ögonlocken och försöka somna (:

sov så gott. puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback