Söndag!

igår var första gången jag inte bloggat ett enda inlägg sen jag startade den här bloggen.. skumt det kändes! hoppas ni hade en bra dag igår? det hade vi. var hemma hos tessan och thomas på kalas sen åkte vi hem till mamma och åt middag. mys! fotade massa saker som ska ut på tradera (som jag ska lägga upp snart) och sen när vi kom hem vid 22.00 storstädade vi.. hah. vi är knäppa. dammsög inte såklart.. men skurade alla ytor.. jag satt på golvet i köket och torkade av lister, element, bordsben mm. alex torkade av alla köksluckor, rensade i lådor, rensade i avlopp i badrum.. torkade kakel.. ja ni vet.. vi höll på i två timmar och pillade.. (: en helt vanlig syssla en lördagskväll.. inte. (: men det blir mindre idag att städa och det är skönt (: bara dammsuga och torka golven. ikväll kommer alex mormor och morfar på middag hit. vi ska bjuda på "fannys örtkyckling" hur gott som helst och det sköter sig självt i ugnen!

nu har älsklingen gjort frukost. bloggar mer sen! puss&kram (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback