tidigt god natt

ikväll är jag trött. är nog pga. den trevliga dagen inne i stan. blir trött av att springa i affärer (: fick med mig ett par svarta leggings, mascara och gråa stickade vantar hem också. värdecheckar från hm är great (: vantarna var dock från indiska. med fleacefoder. mysigt! älsklingen mötte upp mig i stan också, när jag och tessan sagt hej då.. så åkte vi till naturkompaniet och provade fjällräven eskimo jackan. kommer inte frysa i vinter vill jag lova. så himla mysig jacka! beställer den från nätet istället. fanns inte i xs som jag ska ha i affären, i rätt färg.. fast jag velar mellan mörkgrön och svart.. svårt.. får sova på saken.

kuddarna från mio är supersköna att luta sig imot. ett riktigt bra köp. men smakar det så kostar det (;

ska duscha och tvätta av sminket, lägga fram kläder tills imorgon och vädra i sovrummet. värma vetekudden och fylla på vatten i vattenflaskan. har blivit duktig på att dricka mycket vatten. klunkar minst 1.5 liter om dagen nu. och mår bättre också. aldrig huvudvärk eller så (: riktigt skönt.

sov så gott nu, så hörs vi imorgon. förlåt för lite bloggande, men jag är som sagt supertrött.

puss&kram vänner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback