under filten.

sitter i mysiga soffan under den nya fleecefilten (har verkligen saknat att ha en filt i soffan, den här är perfekt!) passar jättebra ihop med våra orange kuddar från mio också! har datorn i knät och mumsar på en clementin. coop har dom bästa clementinerna ever. det är alltid godast clementiner under höst och vinter halvåret. på sommaren är dom så torra överallt.

ikväll är en sån kväll som jag gör precis vad som faller mig in. har inte städat i köket efter middagen och måns står och äter på bordet från min tallrik nu.. hrm. ska nog plocka undan lite iallafall  det känns skönt att inte må dåligt av att inte göra det "man ska göra" jag tillåter mig själv att bara få vara. precis som jag är. och ikväll tar jag hand om mig själv. och jag njuter! det är så himla onödigt att få ångest över saker man inte gör, eller orkar med. det är min tid. min tid att göra precis vad jag vill med. it's my time. njut!

börjar bli trött, men ska hålla mig vaken en stund till.. läsa lite bloggar som jag inte hunnit läsa på flera dagar och kolla mejlen. sen får vi se. är sugen på en kopp te.. men jag vet hur många vändor det blir till toaletten i natt.. inte bra att avsluta kvällen med en stor kopp te direkt..! kan iof dricka en kopp med rött te.. det är inget koffein i.. så man blir inte lika kissnödig

puss&kram! ps.. visst var husfruarna superspännande ikväll..? fick för mig att det var det sista avsnittet.. och varför har susan träffat en ny kille nu.. hon och mike som var så söta!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja housewives var spännande,men sista var det inte,dom hoppade ju fram 5 år i slutet,o nästa gång fortsätter det så. susan har en ny osv...

2008-10-22 @ 09:49:20
Postat av: Sofia

Hej tjejen! Jag var rädd att Du skulle ta illa upp;)..(ang. tv:n)...jag gjorde det inte iaf! Jag måste ha missat ngt på Desperate Housewives, jag fattade ingenting. Hoppade de bara fram 5 år sådär?? Jag har i och för sig missat några avsnitt men ändå. Kram

2008-10-22 @ 13:18:09
URL: http://fiabloggen.blogg.se/
Postat av: Jennica med vit inredning

Ja sista kan det ju inte varit för säsongen började ju precis :)

2008-10-22 @ 15:28:20
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback