aukustisk gitarr + yoga med meditation

god kväll på er. här hemma står tvn på med sex and the city, tvättmaskinen och diskmaskinen står på och massa ljus är tända. mysigt va (: har precis fyllt i en blankett till min handläggare på fk om ersättning till busskort. men får nog lägga ut pengar till busskortet innan jag får in pengarna på kontot av dom.. det tar ju några dagar och kortet går ur i morgon. sen har jag anmält mig till två kurser som börjar nu i september, aukustisk gitarr (börjar den 24 sep och är tio timmar, tio tillfällen) jag har alltid velat lära mig spela gitarr. åh, älskar gitarrspel. ska sitta på kvällarna och träna på min gitarrläxa och sjung.. tro det eller ej, jag kan sjunga..! sen yoga och meditation, också en sak jag velat gå på. har tränat hemma till blossom, men det här är ju så himla mycket bättre. packa träningsväskan, fylla på vattenflaskan och åka till stan, träna yoga i 1 timme och 45 min, åka hem och ta en dusch och somna gott. fiiifaeen va gött! iallafall gitarren är på onsdagar och yogan på torsdagar. yogan startar redan nu den 11 september. spännande!

ska plocka lite här hemma och borsta tänderna, krypa ner i sängen och läsa min GI bok. han som skrivit den är en riktigt bra författare, skrattar ofta. det är helt plötsligt roligt att vara nyttig. tänka sig (;

kom på ett problem nu på kvällen. nämligen.. vart ska alla gäster hänga sina kappor/jackor och ställa sina skor.. på golvet eller? vi slänger in våra kläder i ett skåp i hallen.. en inbyggd garderob som ska rivas ut sen och ersättas med skjutdörrar.. men vi kan ju inte säga åt gästerna att slänga in sina ytterkläder där..! och att ringa nu och säga att det är strängt förbjudet att ta med sig ytterkläder till kalaset är inte heller så passande. sååå. det blir till att hämta hem våran gamla hatthylla och skoställ som står och skräpar hemma hos mamma.. på lördag målar jag dom vita. vitt och krom är ju helt okej va? (: sen får baby borra upp den med hiltin (en ruggigt bra borrmaskin) vi har bara betongväggar i lägenheten så hiltin är våran bästis (;

imorgon ska jag till min psykolog vid 14-15, sen åker jag förbi mamma, fotar massa vintagestövlar som ska upp på tradera (jag vet att jag inte lagt upp länk än till tradera kontot, men jag vill få upp allt först, iallafall det som jag har fotat, håll ut) sen hämtar baby mig eftersom jag inte kan ta hatthyllan och skostället på bussen.. det skulle se ganska kul ut kan jag tänka mig. sen åker vi hem, städar lite och vid halv åtta kommer min ida (: tjejkväll står på schemat med laga middag, dricka vin (måste svänga förbi systemet också) och film! mysigt! (:

nej nu ska jag fixa här och krypa i säng. god natt sötnosar (:





det här ska bli vitt. blir snyggt till dom svarta retro galgarna med nitar (: toppen!



Kommentarer
Postat av: helena

Hoppas ni får det trevligt! du får ringa mig idag för jag vill inte störa...

2008-09-05 @ 11:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback