Dagens lista!

Dagens humör: hängig och sjuk, men väldigt lycklig och glad (:
Dagens borde: allt som jag borde göra är gjort
Dagens frisyr: i en hög slarvig knut mitt på skallen, nytvättat
Dagens klädsel: mjukisbrallor från bikbok och älsklingens hoodie, fårskinnstofflor.
Dagens planer: har tagit det lugnt hela dagen pga. feber, förkylning. stor handlat på coop
Dagens materiella vill ha: en taklampa i svart till vardagsrummet, som ska vara minst 60 cm i diameter
Dagens längtan: att lägga mig i sängen med älsklingen och släcka lampan och sova
Dagens fundering: jag borde ringa till vårdcentralen imorgon och få en akut-tid och penicillin
Dagens beroende: olbas inhalator (för täpt näsa)
Dagens tråkigaste: att älsklingen börjar jobba imorgon.. sista kvällen ihop alltså.
Dagens roligaste: två segproppar som flummar runt bland matvarorna och inte hittar någonting (;
Dagens personer: min kärlek och katterna såklart (:
Dagens irritation: det är väldigt sällan jag är irriterad, idag var alltså inget undantag

ska ta och borsta tänderna nu och krypa i säng med alex. är seg i hela kroppen. imorgon ställer jag klockan och ringer vårdcentralen här i trångsund. måste dit nu känner jag, det vägrar ge med sig. sen ska jag bara ta det lugnt. älsklingen ska fixa med sladdarna till min fina vita lcd tv i sovrummet så jag kan ligga och titta därinne. vi funderar på att köpa en mini dvd spelare också.. måste kika runt lite (:

nu - sova! puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback