det går inte längre att dölja..

.. att jag är riktigt sjuk. har försökt att strunta i det och det visar sig nu (; skit också. tur i oturen att det här är alex sista dag innan han börjar jobba. tråkigt om jag ska ligga hemma och hosta och vara hängig, istället för att hitta på massa saker. idag blir det endast storhandling på coop forum. blev glatt överaskad när vi var ute på biltur igår att vi faktiskt har coop forum närmare oss än vad vi trott. vi har medmera kort och skrapar ihop ganska bra med poäng.. men oftas så har vanliga coop inte alltid alla konstiga ingredienser som vi ska ha i våran gi mat.. så coop forum blir perfekt (:

ska dricka mitt te nu som baby gjort och sitta och leta massa goda recept! älskar att handla mat. för att laga mat är en av de bästa sysslorna jag vet (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback