hemma från yogan

jisses vad mysigt yoga är. igen blossom yoga med svett direkt. mer att man ska lära känna sig bättre, sitt inre. visst låter det flummigt. men skönt och man känner sig så himla utvilad. vi hade "djupavslappning" i en halvtimme och även fast han pratade hela tiden så somnade jag i mellanåt. en tant snarkade högt, haha. jag somnade i slutet när han sa att man kunde sträcka på sig och resa sig upp.. så jag låg kvar och slumrade när alla reste sig upp, piiinsamt. jaja

västerbottenost pajen står inne i ugnen och salladen är klar. det blir middag framför tvn, idol håller ju på! har tänt massa ljus och satt på mig mjukiskläder och tofflor. börja bli kallt nu. vi funderar på att införskaffa en värmefläkt. vi får se (:

nu är middagen klar. ha en jättemysig kväll nu. puss&kram.





Kommentarer
Postat av: Johanna

riktigt najsig blogg. diggar hon som gör dom :D

2008-09-12 @ 18:05:34
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback