höst i sovrummet

klickade runt på ellos hemsida och dom förvånar mig varje gång. kommer ihåg ellos för några år sen, när det var tantkläder med axelvaddar som regerade sidan. nu är det nästan som man blir fattig av att bara titta på alla fina saker dom har. undra hur mycket bättre det går för ellos nu, än förut. stor skillnad gissar jag på (;

iallafall till saken. hittat sängkläder som ser så himla mysiga ut. billigt är det också! för 199 kr får man fyra delar, två påslakan och två örngott. får hoppas att dom finns kvar senare också. för min ekonomi ser inte kul ut. hah. måste spara mina slantar nu till thailand. vägrar snåla när vi är där. vi ska ju göra massa utflykter mm (: tio tusen var i fickpengar bara måste räcka. man äter en lyx middag på ett mysigt thaiställe med ljusslingor, thaimusik och god mat, varsinn förrätt, varsinn varmrätt, varsinn efterätt och en flaska vin för.. gissa..? mindre än 100 svenska kr (: fab va.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback