Klocka till hallen

vi har nästan nästan bestämt oss för att måla ena väggen i hallen ljust ljust grått. älskar grått och eftersom svart gick bort för att det skulle bli för mörkt blev grått en bra kandidat (:  resten av väggarna ska vi måla vita. och ev.. lite feg, men älsklingen tyckte det skulle bli ballt ska vi måla en stor rund cirkel på ena vita väggen och sätta upp våra svarta klockvisare från karlssons. alex tycker utan siffror och jag tror jag minsann håller med honom nu när jag lekt lite i ps.. vad tror ni. kan det bli bra?







Kommentarer
Postat av: Tanya

Kommer bli toppen! Har sett ngt liknande nyss.. om du kollar länken ovan =) Jag hade föredragit utan siffror, ha en bra kväll. Kram!

Postat av: Malin

Utan siffror är helt klart finast! Kram

2008-09-16 @ 22:41:50
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback