lelia bakar

whi om tio minuter börjar leila bakar, det ska jag sitta och titta på minsann (: har precis duschat och tvättat håret och satt på mig nytvättat nattlinne, skönt! (: ska tända lite ljus här och var och göra en kopp te. chai tror jag att det blir. alltid gott med lite kryddigare teer nu på hösten. är det någon som vet om leilas jul kommer i år igen? älskar det! julmys!

idag åt vi pizza, gi-pizza, gott! sen låg vi i soffan en lång stund och pratade och kramades och pillade varandra i håret. vardagslyx att få vara nära dig älskling.

sen har älsklingen städat här hemma, jag är för matt för sånt nu. såg ut som en slagfällt i köket men nu är det fint och glänser, sen bäddade han sängen. jag läste någon blogg idag, en tjej som har samma sovrumsritual som jag har. här hemma är det nämligen förbud på att bädda sängen precis efter uppgång. jag vändrar inne i sovrummet hela morgonen och ibland halva dagarna, skakar täckena ut genom fönstret och sånt. galet va (; men jag har hört att bäddar man sängen på en gång när man stiger upp samlas massa läbbiga kvalster. hua.

nu börjar ju leila. hörs sen (: puss&kram på er godingar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback