Lista

1. Vilken mat äter du ofta?
Äter det jag är sugen på (: men GI recept följer vi här hemma.

2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till?
Jag frågar alltid om jag ska hjälpa till iallafall.

3. Var sitter du helst och bloggar?
Sitter i soffan och har laptopen på soffbodet, sitter i skräddarställning.

4. Köper du ofta Triss?
Alex prenumenerar faktiskt på triss.. får hem 4 st varje månad.

5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne?
Det var helt klart Thailand, och vi ska dit nu i november igen. stormtrivs där.

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på? 
Det är trean och femman skulle jag tro (:

Klädbutik - Carlings och H&M.
Inredningsbutik - väldigt blandat.. fastnar för prylarna inte affärerna
Godis - Karl Fazer exclusive, 70% cacao.
Stad/ort - smögen (där vill vi köpa ett sommarställe)
Dryck - Loka naturell och te
Musik - miss li, lars winnerbäck, anna ternheim, säkert!, volbeat mm.
TV-serie - Sex and the City och Desperate Housewives
Film - Feel good filmen "up town girls" (älskar hennes takvåning)
Träning - yoga en dag i veckan (träning och träning, man blir inte svettig, men man får sjuk träningsvärk, haha).
Bakverk - apelsintårta (såjäklagott)
Kaffe - Försökt lära mig, men det gick inte..

listorna är lånade av sandra.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback