Lördag!

vaknade för två timmar sen och låg och drog mig i sängen med katterna (: älskling överaskade mig med god frukost med levande ljus och en ros på min plats, he is a sweetheart!  nu ska vi snart sätta upp tvn i sovrummet och ikväll ska vi inviga den med film och mys i sängen (:

idag är vi bjudna på middag hos mamma. ska bli jättemysigt! vi åker nog dit runt tre för alex ska hjälpa henne med lite saker. sen åker vi nog hem efter middagen, känner mig helt seg idag.

vi vill ha fler vita sängkläder. hittade på ikea som heter alvine för 250 kr st.. helt okej. ska känna på dom när vi åker dit igen. ska pilla ihop ett kollage snart med ikea favoriter tänke jag (:

puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback