myskväll (:

sitter i mjukisbrallor (ett måste på kvällarna) och mumsar frukt och mörk chocklad (70%) nyttigt! från koja till slott går på tv och nu är det reklam. ska pyssla vidare med bröllopsalbumet sen när det är slut och sen lägga mig och läsa och mysa med kissarna.

har suttit och letat recept tills på tisdag. ska bli riktigt kul att fylla år. vi blir 14 st, ev tre till beroende på om mina syskon kommer. vi får se (: vi har inte kommit på än vart alla ska sitta och äta, haha. man får helt enkelt trängas i våran enorma soffa. det löser sig. får hämta upp lite stolar från källaren och ta dom vi har i köket och några får väl stå upp och äta.. det löser sig!

nu är jag frisk, äntligen. skönt att ha orken och energin tillbaka (: imorgon åker jag till min psykolog och sen blir det myskväll med filmen "min stora kärlek" som går på tv (:

hoppas att ni har haft en lika mysig kväll som jag har. puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback