natti natt

suttit och kommit på massa inredningsdetaljer ikväll. roligt när man är på det humöret (: inspirationen flödar för fullt. en av dom har dom här klockvisarna inblandade.. kan ni gissa vad vi ska göra med dom? (:

har gjort mig klar för sängen, sitter i pyjamas och håret luktar gott från inpackningen jag gjorde tidigare idag. ska lägga mig och läsa plaza. inte klar med den än. mysigt! älskar att ligga och drömma om inredning  innan jag ska sova!

imorgon får vi hoppas att jag är piggare än vad jag varit idag.. ska upp sju och åka till arbetsterapin och sy klart mina babyrosa flanellpyjamasbyxor, hoppas jag hinner klart. men det tror jag.. är där i tre timmar innan jag tar bussen hem igen.

hörs imorgon. sov så gott söta ni. puss&kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback