nu säger jag..

.. god natt. det tar minst en timme för mig att komma i säng i vanliga fall. men jag ska göra mitt bästa att dra ner på tiden till en halvtimme. finns så mycket att pyssla med och jag är usel på att skita i saker som "behöver" fixas och organiseras och tänka "äsch, det får stå tills imorgon" ha! omöjligt.. ibland förstår jag hur bra mitt stjärtecken stämmer in på mig.. "en jungfru är pedantisk, ordningsam och envis.." stämmer himla bra det (:

vilken bloggning det har varit idag då.. tror det blev 9 inlägg. inte dåligt. vissa dagar är bättre bloggdagar än andra helt enkelt.

nu - bosta tänderna, hämta vatten, hämta duntäckena från vädringen, tända läslampan, läsa och sova (: upp imorgon vid sju, hua.

puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback